Sıkça Sorulan Sorular

Kargom ne zaman ulaşır?
Satın aldığınız ürün hafta içi saat 14:00 e kadar tamamlanan siparişler aynı gün kargoya verilir. Cumartesi, pazar, resmi ve dini tatil günlerinde verilen siparişler, tatil bitiminde kargoya verilir. Siparişlerinizi Hesabım  sekmesinde, “Kargom Nerede?” linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılmaktadır.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Siparişiniz için adres değişikliği işlemini 0552 741 84 34 numara ile yada info@bigger.com.tr adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş.
Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz bigger.com.tr’ye iade edilir.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Alışverişlerinizde debit/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Debit kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
Şimdilik kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değil

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Kozmetik ürünlerine yasal olarak taksit yapılamamaktadır.

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
Alışverişlerinizde Havale seçeneğini kullanabilirsiniz.